29 March 2010

Ya Allah..bantulah hambamu

oh. tidak tahu ape yg aku rasakan sekarang. sukar nak ditafsirkan dengan kata2. sedih? rasenye tidak? rindu? juga bukan. tapi serabut rasenye hati aku nih. rase mcm nak menanges pon ade. tapi tak keluar la plak air mate ni. bantai lelapkan mate walaupun tak lena. ini semua gara2 die contact ptg tadi. sebok tanye pasal iphone. aku okey jeh mase borak ngan die. seperti biase. ngam mcm dulu2. seronok juge dapat tolong die bg info yg die nak. die beriye2 concern ngape aku halfday. riso bebeno gayenye takot aku saket. oh masih ambil berat lagi rupenye. tapi aku tau amek berat pade seorang sahabat kan. tapi after stop borak dengan die, aku seperti merase kehilangan. rase tak puas borak ngan die. siap rase nak ckp i miss u plak kat die. ish naseb baek aku maseh behave dan tak lupe diri. malas nak layan perasaan nih. tapi rase tak boley tenang. tak hilang2 dari tadi. ishh..Ya Allah, kau ampunkanlah dosa2ku. kau bantulah aku untuk melupakan die dan kenangan kami....

No comments:

Post a Comment

Search This Blog